Generalforsamling

Aktivitet detaljer

• onsdag | 22. marts 2023
  • Bredgade 39, 1. sal 9490 Pandrup
Pandrup borgerforening vil gerne invitere til generalforsamling onsdag den 22 marts 2023.
Det er til dig som interesserer dig for det lokale foreningsliv hvor vi skaber gode minder og arrangementer til ære for byens borgere. Så hvis du kunne tænke dig at vide mere om hvad vi laver og måske kunne tænke dig at være en del af bestyrelsen, blot er nysgerrig eller vil være frivillig, så tøv ikke med at komme..
For dem som gerne vil spise med, kan man komme kl 18 til fællesspisning man skal blot give besked til Pia Sten Bjerring på pia@steenbjerring.dk inden 19 marts og er du ikke til fællesspisning kan du blot komme kl 19 🤩🙏🏻
Dagsordenen kommer her:
18.00 Fællesspisning på 1. salen for alle deltagere
19.00 Generalforsamling i Pandrup Borgerforening ifgl vedtægterne
20.00 Valg til Landdistriktsrådet Pandrup
20.30 Kaffe, sodavand, øl – afsluttende samvær
ca. 21.00 Tak for i aften
Forslag, som medlemmer ønsker behandlet på den ordinære generalforsamling, skal tilsendes bestyrelsen skriftligt senest den. 12. marts 2023 til info@pandrupborgerening.dk